Sunday, June 14, 2009

Permulaan untuk aku...

Finally...aku wat gak blog...
Sebenonyer aku maleh nk wat blog nih..
tp aku tgk ramai plak mmber aku yg ade blog...
n ade gak yg suh aku wat blog nih..
aku pn wat la,nnti org kata aku buta it plak...hehehe..
pepehal pn, kredit tuk miss comot yg tlg ajar aku cara2 nk wat blog nih..
i2 pn jenuh aku kena marah dgn maihani..
suh wat i2,suh wat ini..isk3..
k la...aku xtau nk tulih apa dah..[tgk,kena marah lagi dgn mai]..huhuhu..
nnti aku taip lagi ek..daaaaaaaaaaaa

p/s:miss comot n maihani bising la...kecoh btl..ni blog aku,ikut ske aku la..hahahaha

10 comments:

ui said...

hoyeeeeeee...giler hebat ah blog dia neh.....clap..clap...haha...kak mai mmg byk ckp...binggit tinge!!!=|

awekSempoi said...

::thanz2..tau xpe..pasni xtau ar rajin ke x nk update..hahaha..janji ade..xgitu?::

illianiAriffin said...

wahhhh......

Anonymous said...

yep2...klo blog nih jadikan satu medium perkongsian ilmu lagik cantek...:)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Azlia Sapari said...

dah usha nie..ajar ler aku wat 3 column..hehehe..

awekSempoi said...

erm...aku bkn reti sgt nk wat 3 column nih..miscomot yang ajar..huhuhu..

awekSempoi said...

>>to datin::thanzzz...hehehe..

>>to hollowplyaz::ok la..nnti aku sebarn ilmu yg berguna..hahahaha..

Anonymous said...

peace!

awekSempoi said...

peace gak..!! :D